♥منـــــــــو عــــشقــــم♥



نظرات شما عزیزان:

ارتین
ساعت9:53---4 شهريور 1394
من آهنگ غریب روزگارم. غمی بی انتها در سینه دارم. تمام هستی ام یک قلب پاکست. که آن را زیر پایت می گذارم.

bita
ساعت10:44---22 مرداد 1394
اون حرفی که گفتم (کی گفته من برات تره هم خوردنمیکنم )بایدبرای افرادی گفتش که توهرچی بهشون بی اهمیتی میکنی واونابازفکرمیکنن دوسش داری بایدگفت
پاسخ:بیگ لایک


bita
ساعت19:02---21 مرداد 1394
کی گفته من برات حتی تره هم خوردنمیکنم من برات خیلی چیزاخوردمیکنم مثل دندونات وحتی اگه بخوای قلم پاتو

bita
ساعت16:37---21 مرداد 1394
به سلامتی پسرایی که
6ماه ازخونوادشون قهرمیکنن ومیرن خونه دوستشون!بعداز6ماه بادوستش میادبیرون توخیابون وبه یک دخترتیکه میندازه دوستش ناراحت میشه ومیگه چرابه خواهرمن تیکه میندازی!وقتی میرن خونه میگه ببخشیدداداش نمیفهمیدم خواهرته دوستش گفت:به سلامتی دوستی که تواین 6ماه یک نگاه به خواهرم نکرده بود
پاسخ:لایک لایک


ایلین
ساعت14:08---5 مرداد 1394
میترسم بهش بگم دوست دارم رویای من بگه مرسی اختیارداری
پاسخ:بیگ لااایک


bita
ساعت21:34---3 مرداد 1394
عشق ورزیدن ضمانت تنهانشدن نیست!!!

سامان
ساعت10:41---28 تير 1394
عشق یک اتفاق است ، نه انتخاب !

اگر انتخاب باشد

با یک اتفاق از بین می رود !


سامان
ساعت10:38---28 تير 1394
سلامممممممممم گلم خوبی قربونت برم عیدت مبارک نمازوروزه ات قبول باشه؛؛سفربخر گلم ایشالا سالم برگردی قربونتتتتتتت
پاسخ:سلاااااام سامی جووون من برگشتم فدات


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسبـهـ ـا : ✘ادامهـ مطلبـ✘
♥ نوشته شده در پنج شنبه 28 خرداد 1394برچسب:, ساعت 7 PM توسط S@H@R JOOON:

Design By : Bia2skin.ir