♥HELLO♥

♥منـــــــــو عــــشقــــم♥

♥HELLO♥



نظرات شما عزیزان:

بنده خدا
ساعت23:39---6 مهر 1394
سلام صدا میااااد؟؟

پاسخ:اوهوم...


آرین
ساعت15:45---23 شهريور 1394
واقعا ساناز جان وب فوق العاده ای داری به نظر من چند تا داستان با موضوع وبت بزاری عالی میشه
پاسخ:چشم حتما میذارم ممنونم


آرین
ساعت15:43---23 شهريور 1394
آبجی این عماد پاک قاطی کرده باید بهش فرصت داد
پاسخ: اره ولش کن
پاسخ: من در خدمتم خواستی بیا اینجا


آرین
ساعت20:30---22 شهريور 1394
ساناز جان وبلاگ خوبی داری خیلی خوشم اومد یاد خاطرات وسال پیش و محرم ها افتادم ممنونم
پاسخ:ممنونم گلم نظر لطفته نظر خصوصیتو دریافت کردم و رفتم وب عماد


SAMAN
ساعت16:41---9 مرداد 1394
اگه وب من خیلی هم خوشگل باشه وب شما مثل ماه می مونه مثل خودت که عین ماه میدرخشی در مقابل من...♥♥♥♥
پاسخ:قربونت عزیزم


ساراجون
ساعت13:21---5 مرداد 1394
سلام وب قشنگی داری عشقممممم برات ارزوی موفقیت دارم
پاسخ:فداااات جیگرمممممم بوووس


fateme
ساعت18:08---6 تير 1394


تـمام غصه ها از همان جایی شروع و آغاز می شوند که،
ترازو بر می داری می افتی به جان دوست داشتنت .‏
انـدازه مـی گـیـری !‏
حسـاب و کـتـاب مـی کـنـی !‏
مقـایـسـه مـی کـنـی !‏
و خدا نـکـنـد حسـاب و کـتـابـت بـرسـد بـه آنـجـا کـه زیـادتر دوستش داشته ای ،
کـه زیـادتـر گذشـتـه ای ،
که زیـادتـر بـخـشـیـده ای ،
به قـدر یـک ذره ،
یک ثانیه حتی !‏
درست از همانجاست که توقع شروع و آغاز می شود
و توقع شروع و آغاز همه ی رنج هایی است که به نام عشق می بریم…!‏





پاسخ:قشنگ بود عزیزم


mohammad
ساعت10:16---6 تير 1394
سلام . واای وبتون عالیه . یه چیزی فراتر از عالی . خیلی خوبه .خیلی احساسی . امیدوارم در تمام مراحل زندگیتون موفق باشید . به من هم سری بزنید خوشحال میشم .
پاسخ:حتمااااااااااااااااا


سامان
ساعت17:50---25 خرداد 1394
قالب جدیدت مبارکه خخخخخخخخخخخخخ خیلی باحاله
پاسخ:خخخخخخخخ مرسیییییییییی


faramarz
ساعت15:48---16 خرداد 1394

ممنون. شما هم با افتخار لینک شدین
پاسخ:ممنونم گلم



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسبـهـ ـا : ✘ادامهـ مطلبـ✘
♥ نوشته شده در شنبه 16 خرداد 1398برچسب:, ساعت 2 PM توسط S@H@R JOOON:

Design By : Bia2skin.ir